BETINGELSER

Her finner du våre kjøpsbetingelser, les dette nøye før du bestiller. Det gir en trygghet for begge parter.


Bestilling

Det er enkelt å handle på nettet. Så snart du har sendt din bestilling, vil du motta en bekreftelse via e-post. Vi trenger din e-post adresse for at du skal få en ordrebekreftelse og med det en ekstra mulighet til å kontrollere at kjøpet er riktig, samt at vi i etterkant kan informere deg om lagerstatus, leveringstid etc. Vi gjør samtidig oppmerksom på at det er forbudt å bestille varer til andre enn seg selv, med mindre dette er klarert med mottaker.


Du kan selvfølgelig også sende din bestilling pr. post. Om du ønsker en personlig service, kan du ringe inn din bestilling på hverdager mellom kl. 12.00 og 16:00, på tlf. 33 31 87 04.


Priser

Alle oppgitte priser er i norske kroner inkl. MVA. Det eneste som kommer i tillegg er gebyr for fraktkostnad på kr. 99,- samt et evt. fakturagebyr på kr. 49,- om du har valgt å betale med faktura. Disse gebyrene skal dekke deler av postens avgifter for frakt, samt kostnader ved en evt. fakturering.


Dersom det har forekommet skrive- eller trykkfeil av vesentlig størrelse i annonser o.l. og/eller i nettbutikken som er større enn 15% av normal utsalgspris, kan Brumby ensidig endre, slette eller avvise ordre. Dette gjelder selv om kunde har mottatt ordrebekreftelse eller lignende. Slike feil må imidlertid korrigeres i løpet av rimelig tid etter at feilen er oppdaget.


Betaling

Å handle hos Brumby er sikkert, du velger selv om du vil betale med kort eller med faktura.


Ved betaling med faktura sendes faktura til din registrerte e-post samme dag som varene sendes. Fakturaen skal betales innen 14 dager fra fakturadato. Faktureringsgebyr er kr. 49,-


Du kan også velge å delbetale med Klarna konto. Dette er et kontoalternativ der du betaler 1/24 av totalbeløpet eller minimum kr. 95,- i måneden. 


Forsendelse

Vi ekspederer alle bestillinger innen 1-10 dager . Dersom dettte skulle vise seg umulig, vil vi umiddelbart ta kontakt på telefon eller e-post for å si ifra, samt gi mulighet til å heve bestillingen.


Vi sender alle pakker med posten. En e-post vil bli tilsendt når forsendelsen er sendt fra vårt lager. I denne e-posten finner du nødvendig informasjon for sporing av din forsendelse. Dersom du lurer på noe angående din bestilling, så er du velkommen til å kontakte oss.


Angrerett

Når du mottar varer fra oss vil det medfølge et angrefristskjema. Hvis du ønsker å returnere varen så må vi få beskjed om det innen 14 dager etter varens ankomst. Det medfølgende skjemaet fylles så ut og returneres til oss sammen med faktura og varen. Returporto betales av avsender og sendes med posten som en normal pakke uten postoppkrav.


Har du ikke angrefristskjema kan nytt lastes ned her: Angrefristskjema


Trygghet

Dersom det mot formodning skulle være en feil ved varen, returner den til oss med en kort beskrivelse av problemet. Oppgi også om du ønsker ny vare eller pengene i retur.


Viktig: Dersom du ønsker pengene tilbake, husk kontonummer vi skal overføre beløpet til! Mer informasjon om kjøp og salg via Internett kan du finne på følgende steder: Kjøpsloven, Forbrukerrådet, Markedsføringsloven Nsafe. Faktura gjelder som garantibevis.


Utsolgte varer

Om en vare er utsolgt gir vi deg beskjed via telefon eller e-post om mulighet for levering og evt. leveringstid.


Retur

Dersom du ønsker å returnere de kjøpte varer til oss, uansett om det gjelder angrerett eller feil på produktet, så send det til adressen:


Brumby

Årøveien 220

3233 Sandefjord


Send ikke varer i postoppkrav, disse vil ikke bli hentet ut. Vi setter pris på om du sender med noen ord som og forklarer hvorfor du returner varen.


Reklamasjon

Ved reklamasjon skal skade/avvikskjema fylles ut så godt det lar seg gjøre.


Dette kan lastes ned i PDF format her: Skade/avvikskjema


Du kan reklamere på en feil eller skadet varer innen 14 dager. Når du mottar varer fra oss vil det medfølge et angrefristskjema. Hvis du ønsker å returnere varen så må vi få beskjed om det innen 14 dager etter varens ankomst. Det medfølgende skjemaet fylles så ut og returneres til oss, sammen med varen. Vilkår for at varene skal kunne byttes, er at de er ubrukte, orginalinnpakningen er uskadd og faktura/returnota fylt ut. Om returen gjelder en reklamasjon, må varen være rengjordt og vasket. Disse regler gjelder uten unntak. Send tilbake pakken i orginalinnpakningen godt pakket med betalt returfrakt. Pakken må ikke sendes mot postoppkrav.


Skadede varer/Feillevering

Om du oppdager at en vare er skadet ved levering, eller at Brumby har sendt deg en feilaktig vare, kontakt oss innen 5 virkedager på tlf. 33 31 87 04 eller e-post: post@brumby.no.


Send aldri tilbake varer mot postoppkrav. Eventuell tilbakebetaling gjøres til bankkonto som oppgis på returnota, ellers vil bankenes gebyr på kr. 50.- fratrekkes.


Uavhentede pakker

Vi må desverre fakturere for pakker som ikke blir hentet ut innen fristen. VI beregner et gebyr på 500 kroner, dette er for å dekke utgifter som påløper ved porto/returporto, evt. fakturagebyr og pakking.


Spørsmål

Dersom du fortsatt er usikker, så er du velkommen til å ta kontakt med oss på en av følgende måter:


Adresse:

Brumby

Årøveien 220

3233 Sandefjord


Tlf.: 33 31 87 04


e-post: post@brumby.no


Våre telefontider er: 12 - 16

 Leveringstid er ca. 2 -10 dager.
 Vi kan dessverre ikke motta bestillinger med varebeløp under kr. 300,- 

BETINGELSER
Handlekurv

Din handlevogn er tom!

inkl. mva. ekskl.frakt

NOK 0,00

mva. NOK 0,00