Bestilling
Det er enkelt å handle på nettet. Så snart du har sendt din bestilling, vil du motta en bekreftelse via e-post. Vi trenger din e-post adresse for at du skal få en ordrebekreftelse og med det en ekstra mulighet til å kontrollere at kjøpet er riktig, samt at vi i etterkant kan informere deg om lagerstatus, leveringstid etc. Vi gjør samtidig oppmerksom på at det er forbudt å bestille varer til andre enn seg selv, med mindre dette er klarert med mottaker.
Du kan selvfølgelig også sende din bestilling pr. post. Om du ønsker en personlig service, kan du ringe inn din bestilling på hverdager mellom kl. 12.00 og 16:00, på tlf. 33 31 87 04.
Priser
Alle oppgitte priser er i norske kroner inkl. MVA. Det eneste som kommer i tillegg er gebyr for fraktkostnad på kr. 99,- samt et evt. fakturagebyr på kr. 49,- om du har valgt å betale med faktura. Disse gebyrene skal dekke deler av postens avgifter for frakt, samt kostnader ved en evt. fakturering.
Dersom det har forekommet skrive- eller trykkfeil av vesentlig størrelse i annonser o.l. og/eller i nettbutikken som er større enn 15% av normal utsalgspris, kan Brumby ensidig endre, slette eller avvise ordre. Dette gjelder selv om kunde har mottatt ordrebekreftelse eller lignende. Slike feil må imidlertid korrigeres i løpet av rimelig tid etter at feilen er oppdaget.
Betaling
Å handle hos Brumby er sikkert, du velger selv om du vil betale med kort eller med faktura.
Ved betaling med faktura sendes faktura til din registrerte e-post samme dag som varene sendes. Fakturaen skal betales innen 14 dager fra fakturadato. Faktureringsgebyr er kr. 49,-
Du kan også velge å delbetale med Klarna konto. Dette er et kontoalternativ der du betaler 1/24 av totalbeløpet eller minimum kr. 95,- i måneden.
Forsendelse
Vi ekspederer alle bestillinger innen 1-10 dager . Dersom dettte skulle vise seg umulig, vil vi umiddelbart ta kontakt på telefon eller e-post for å si ifra, samt gi mulighet til å heve bestillingen.
Vi sender alle pakker med posten. En e-post vil bli tilsendt når forsendelsen er sendt fra vårt lager. I denne e-posten finner du nødvendig informasjon for sporing av din forsendelse. Dersom du lurer på noe angående din bestilling, så er du velkommen til å kontakte oss.
Angrerett
Når du mottar varer fra oss vil det medfølge et angrefristskjema. Hvis du ønsker å returnere varen så må vi få beskjed om det innen 14 dager etter varens ankomst. Det medfølgende skjemaet fylles så ut og returneres til oss sammen med faktura og varen. Returporto betales av avsender og sendes med posten som en normal pakke uten postoppkrav.
Har du ikke angrefristskjema kan nytt lastes ned her: Angrefristskjema
Trygghet
Dersom det mot formodning skulle være en feil ved varen, returner den til oss med en kort beskrivelse av problemet. Oppgi også om du ønsker ny vare eller pengene i retur.
Viktig: Dersom du ønsker pengene tilbake, husk kontonummer vi skal overføre beløpet til! Mer informasjon om kjøp og salg via Internett kan du finne på følgende steder: Kjøpsloven, Forbrukerrådet, Markedsføringsloven Nsafe. Faktura gjelder som garantibevis.
Utsolgte varer
Om en vare er utsolgt gir vi deg beskjed via telefon eller e-post om mulighet for levering og evt. leveringstid.
Retur
Dersom du ønsker å returnere de kjøpte varer til oss, uansett om det gjelder angrerett eller feil på produktet, så send det til adressen:
Brumby
Årøveien 220
3233 Sandefjord
Send ikke varer i postoppkrav, disse vil ikke bli hentet ut. Vi setter pris på om du sender med noen ord som og forklarer hvorfor du returner varen.
Reklamasjon
Ved reklamasjon skal skade/avvikskjema fylles ut så godt det lar seg gjøre.
Dette kan lastes ned i PDF format her: Skade/avvikskjema
Du kan reklamere på en feil eller skadet varer innen 14 dager. Når du mottar varer fra oss vil det medfølge et angrefristskjema. Hvis du ønsker å returnere varen så må vi få beskjed om det innen 14 dager etter varens ankomst. Det medfølgende skjemaet fylles så ut og returneres til oss, sammen med varen. Vilkår for at varene skal kunne byttes, er at de er ubrukte, orginalinnpakningen er uskadd og faktura/returnota fylt ut. Om returen gjelder en reklamasjon, må varen være rengjordt og vasket. Disse regler gjelder uten unntak. Send tilbake pakken i orginalinnpakningen godt pakket med betalt returfrakt. Pakken må ikke sendes mot postoppkrav.
Skadede varer/Feillevering
Om du oppdager at en vare er skadet ved levering, eller at Brumby har sendt deg en feilaktig vare, kontakt oss innen 5 virkedager på tlf. 33 31 87 04 eller e-post: post@brumby.no.
Send aldri tilbake varer mot postoppkrav. Eventuell tilbakebetaling gjøres til bankkonto som oppgis på returnota, ellers vil bankenes gebyr på kr. 50.- fratrekkes.
Uavhentede pakker
Vi må desverre fakturere for pakker som ikke blir hentet ut innen fristen. VI beregner et gebyr på 500 kroner, dette er for å dekke utgifter som påløper ved porto/returporto, evt. fakturagebyr og pakking.
Spørsmål
Dersom du fortsatt er usikker, så er du velkommen til å ta kontakt med oss på en av følgende måter:
Adresse:
Brumby
Årøveien 220
3233 Sandefjord
Tlf.: 33 31 87 04
e-post: post@brumby.no
Våre telefontider er: 12 - 16
Leveringstid er ca. 2 -10 dager.
Vi kan dessverre ikke motta bestillinger med varebeløp under kr. 300,-